مامای همراه

ماما کسی است که دارای مدرک دانشگاهی در مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های علوم پزشکی می باشد. این رشته از میان بقیه ی رشته های حوزه ی پزشکی ، شغلی است که آموزش های کاربردی و عملی در تمام دوران تحصیلاتش درباره ی نوع عملکرد بدن ن و مراقبت های مربوط به سلامتی و پیشگیری و درمان بیماری های حوزه بانوان تمرکز دارد.

مامای همراه داشتن خوبه؟

مامای همراه فردی است که از ابتدای بارداری توسط خود مادر انتخاب می شود و تا بعد از زایمان وظیفه آموزش، آگاهی و حمایت روحی مادر را برعهده دارد

مامای همراه کسی است که دوره های آمادگی برای زایمان و راه های کاهش درد را سپری کرده است. مامای همراه در صورت درخواست مادر می تواند به عنوان مشاور از شروع بارداری تا زمان زایمان و حتی بعد از آن، مادر را همراهی کند و به او برای راحت گذراندن این دوره کمک نماید.

شما می توانید برای رزرو کردن مامای همراه به مراکز مربوط به خدمات مامایی مثل سایت یک ماما رجوع کنید. اما در ادامه می خواهیم درباره خدمات مامای همراه و هزینه ها به شما مادران عزیز اطلاعاتی بدهیم.


یک ماما مامای ,مادر ,زایمان ,ماما ,مامای همراه ,دارد مامای ,دارد مامای همراه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سهام برای خرید فروشگاه اینترنتی تعاونی ورزشکاران و شطرنج بازان آذربایجان شرقی انگشتر مردانه | مدل انگشتر عقیق نقره فیروزه طلا نامزدی نوین قالب(دانلودکده) Historical Matters علم حرف اول فروشگاه gtf2 تبادل لینک با سایت مرجع اموزشی مهر ایرانیان